Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Ευχές για καλό Πάσχα!

Διανύοντας τις τελευταίες μέρες της εβδομάδας των Παθών θέλησα να περάσω, όσο περισσότερο χρόνο γίνεται με την οικογένεια, και άφησα για λίγο στην άκρη τις μαγειρικές μου περιπέτειες! Για την ακρίβεια με άφησαν αυτές. Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να πειραματιστώ σε burger λαχανικών με ψωμάκια με αλεύρι ολικής άλεσης. Πρώτα επιχείρησα να φτιάξω τα ψωμάκια και απέτυχα παταγωδώς! Την επομένη δοκίμασα να φτιάξω τα burger λαχανικών και γνώρισα και δεύτερη ήττα! Φυσικά δεν είχα το κουράγιο να τραβήξω καμία φωτογραφία από τα δύο "Βατερλό" μου! Καμιά φορά τα πράγματα αλλιώς τα έχεις στο μυαλό σου κι αλλιώς γίνονται στην πράξη. Θα το επαναλάβω όμως διορθώνοντας τα λάθη μου!


Για όσο ακόμη νηστεύουμε, προτείνω μία από πιο τις αγαπημένες μου συνταγές για αυτήν την περίοδο: Καλαμάρια γεμιστά στον φούρνο. Γίνονται πολύ νόστιμα και κυρίως υγιεινά, καθώς σιγομαγειρεύονται σε γάστρα, ενώ τα αρωματικά που περιέχουν γαργαλούν ευχάριστα και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο!


Επειδή όμως κι η νηστεία το θέλει το γλυκό της, ορίστε μια σιροπιαστή σουσαμόπιτα με πορτοκάλι, που γίνεται εύκολα και τρώγεται ευκολότερα! Η συγκεκριμένη βέβαια συνταγή ανήκει στην προηγούμενη φάση, πριν αλλάξει δηλαδή ο προσανατoλισμός του blog σε light & healthy cooking, και περιέχει ζάχαρη, ωστόσο έχω στα άμεσα σχέδιά μου να την τροποποιήσω φτιάχνοντάς την χωρίς ζάχαρη.


Για τη συνέχεια προτείνω μια εναλλακτική vegan μαγειρίτσα, για όσους αποφεύγουν την παραδοσιακή μαγειρίτσα με εντόσθια (βλ. υποφαινόμενη) ή για τους χορτοφάγους και τους αυστηρά χορτοφάγους. Στην ουσία πρόκειται για μια πεντανόστιμη και δυναμωτική μανιταρόσουπα που τρώγεται άνετα όλο τον χρόνο!


Και για το τέλος έχω αφήσει ένα επιδόρπιο που ακροβατεί μεταξύ light & μη light. Εναλλακτικό cheesecake σε βάζο με γιαούρτι αντί για τυρί κρέμα και πολυαγαπημένη μαρμελάδα φράουλα! Κι αυτήν τη συνταγή σκοπεύω να τη μετατρέψω σε πιο light & healthy edition, αλλά ακόμη κι έτσι είναι πολύ ελαφριά και είναι ιδανική για να κλείσει ένα βαρύ πασχαλινό γεύμα!


Και κάπου εδώ εύχομαι σε όλους σας καλό και ειρηνικό Πάσχα με υγεία και δύναμη!

Και μην ξεχνάς:
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagramGoogle+, για να μη χάνεις κανένα νέο post!

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη. Γιατί ρε παιδί μου δε σου πέτυχαν? Μήπως δεν είχες διάθεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Ευαγγελία μου! Να σου πω την αλήθεια όντως εκείνες τις μέρες δεν είχα καλή διάθεση. Ίσως να φταίει κι αυτό. Θα το επαναλάβω όμως διορθώνοντας τα λάθη μου. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Φιλιά!

      Διαγραφή